TOP

Mit fontos tudni a Google Shopping témájában?

Amennyiben szeretne webshopot nyitni és elkezdeni árulni termékeit, a Google Shopping az ideális segítség Ön számára! A Google Ads-en belül található szolgáltatás kifejezetten a vásárlások kezelésére lett kifejlesztve.

Nagy segítség mindazok számára, akik népszerűsíteni szeretnék az online vagy offline elérhető termékeit, vagy növelni szeretné a webshopja vagy üzlete forgalmát.

Az egyik legszembetűnőbb különbség, hogy a Google Shoppingnak a rendszere vizuális hirdetéseket használ, mivel célja, hogy a termékekre terelje a potenciális ügyfél figyelmét.  A szöveges hirdetésekkel ellentétben, a képes hirdetéseken megjelennek a termékek, azok nevei, áruk és a cím, ahonnan megvásárolhatóak. Első lépésként pont ezeket az adatokat kell feltölteni a Merchant Centerbe, majd miután elkészültek a termékleírások, létre kell hozni egy kampányt, mely során létrehozunk hirdetéseket.

Milyen előnyökkel jár a Google Shopping? Könnyebb elérhetjük vele a komolyabb érdeklődőket, mivel a vásárláshoz szükséges információk már benne vannak a hirdetésben. Szöveges hirdetésekkel együtt létrehozhatunk egy általános elérést, amely során könnyebben megtalálhatóak lesznek a termékeink. A Google Shopping segít a kimutatásokban is: bármikor, bármilyen részletességgel ellenőrizni tudjuk, hogy hogyan teljesítenek a termékeink a kampány során. Nem utolsó sorban pedig, mivel nem kulcsszavak használunk a vizuális hirdetés során, hanem a Merchant Center alapján felajánlott termék attribútumokat, ezért a felhasználók keresési eredménye releváns lesz, hatékonyabb és egyszerűbb lesz a kereskedelem.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.